اسپیکر بلوتوثی جی بی ال 320
در حال بارگذاری ...

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال 320

JBL Party Box 320

اتصال : بلوتوث ، USB ، Aux

توان خروجی : 240 وات

وزن تقریبی : 16.5 کیلوگرم

باتری اسپیکر : 68 وات ساعت (معادل 7.2 ولت / 9444 میلی آمپر ساعت)

ویژگی اسپیکر : 18 ساعت پخش موسیقی ، مدت زمان شارژ حدود 3 ساعت ، شارژ سریع از طریق USB-Type C

منبع تغذیه : باتری ، برق مستقیم

قیمت:

27,800,000تومان

در انبار موجود نمی باشد

پشتیباتی

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پرداخت آسان

امکان پرداخت آنلاین

تحویل آسان

تحویل در سریع ترین زمان

در حال بارگذاری ...

توضیحات

شرکت جی بی ال اسپیکر های متنوعی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند. استفاده از اسپیکر های با کیفیت لذت شنیدن موسیقی را دوچندان می کند. در ادامه نگاهی به جزئیات اسپیکر بلوتوثی مدل JBL Party Box 320 می اندازیم.

باتری
باتری داخلی اسپیکر بسیار قوی است و حدود 3 ساعت زمان می برد تا باتری به طور کامل شارژ شود. با یکبار شارژ شدن می توانید تا 18 ساعت موسیقی پخش کنید و از موسیقی لذت ببرید. قابل شارژ بودن اسپیکر جی بی ال این قابلیت را به شما می دهد که به راحتی اسپیکر را شارژ کنید و بیرون بروید. توان خروجی اسپیکر 240 وات است.

اپلیکشین JBL PartyBox

برای مدیریت اسپیکر از طریق اپلیکیشن در ابتدا برنامه JBL PartyBox را از گوگل یا گوگل پلی دانلود کنید. بعد از نصب نرم افزار بلوتوث دستگاه و گوشی موبایل را روشن کنید تا اتصال برقرار شود. بعد از برقرار شدن اتصال می توانید نور پردازی های اسپیکر را بسته نوع موسیقی تنظیم کنید.

نور پردازی اسپیکر بلوتوثی JBL به صورت RGB است و در حالت های مختلف با استفاده از نرم افزار می توانید نور پردازی را تنظیم کنید. برای دانلود اپلیکیشن روی JBL Party BOX کلیک کنید. بعد از دانلود اپلیکیشن به اسپیکر متصل شوید و آن را مدیریت کنید.

نور پردازی

اسپیکر جی بی ال JBL Party Box 320 مجهز به نور پردازی RGB است که با اتصال به گوشی قابلیت تغییر نور پردازی ها را دارید. می توانید رنگ ها را با توجه به سلیقه ی خود تنظیم کنید. با توجه به قابل تنظیم بودن نور پردازی می توانید رنگ ها را با توجه نوع موسیقی یا محیط تنظیم کنید.

ضد آب و دسته برای حمل

بدنه ی اسپیکر مجهز به استاندارد IPX4 است و این به این معنی است که اگر می خواهید اسپیکر را در محیطی که رطوبت دارد استفاده کنید ، نگرانی بابت نفوذ رطوبت به درون اسپیکر ندارید. همچنین اسپیکر در قسمت بالایی دسته ای برای حمل دارد که می توانید به راحتی اسپیکر را با خود حمل کنید. همچنین در قسمت زیرین اسپیکر دو عدد چرخ طراحی شده است که حمل اسپیکر را بسیار راحت می کند.

اتصال با سیم و بلوتوث

یکی از ویژگی های جالب و کاربردی اسپیکر اتصال بلوتوث هست و شما می توانید به راحتی بلوتوث دستگاه و گوشی خود را روشن کنید و از پلی لیست می توانید موسیقی های مورد علاقه خود را پخش کنید و لذت ببرید. همچنین می توانید با استفاده از فلش یا کابل AUX به اسپیکر متصل شوید.

با استفاده از قابلیت Auracast می توانید چندین اسپیکر بلوتوث جی بی ال بهم متصل کنید. در زمان هایی که می خواهید صدا در چند جا پخش شود یا مهمانی های بزرگ تری بر گذار کنید ، این قابلیت بسیار کاربردی است.

پورت ها

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مجهز به پورت های مختلفی است و شما می توانید دستگاه هایی از قبیل میکروفون ، گیتار ، فلش و کابل aux را متصل کنید. در قسمت پشتی دو عدد وروردی میکروفون طراحی شده است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر بلوتوثی جی بی ال 320”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *